Hipp hurra för Maria idag!!!

Hoppas du haft en riktigt bra födelsedag med måååånga paket och myyyycket tårta!

Idag blev det ju verkligen spännande på jobbet, min kollega gick hem med riktigt ont i ryggen! Han har haft känningar ända sen jag började, men idag var det riktigt illa, förstår att han inte tyckte att det var så kul att gå hem och lämna allt till mej.... Turen fortsatte med datakrångel och en ½-pall socker som hade ETT ynka trasigt paket nästan längst nere... Typiskt va, kan de inte sabba något högre upp? Det var bara att ställa sig och lägga om hela pallen. Jag fick en medhjälpare iaf, en annan sommarvikarie som inte kan med datasystemet, tyvärr, men hon kan ju hjälpa till med andra grejer. Så nu får jag leka slavdrivare...

Jag fortsatte chocka mej själv med ännu en runda i spåret - utan A!!! Det blev en annan vända än igår men det gick sååååå segt, mitt skavsår från gårdagen var inte att leka med - och det blev väl knappast bättre idag... Men jag var tvungen att passa på att gå ikväll för N har visst tänkt jobba över ett par kvällar och då blir det ju knappast nåt promenixande för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0