Tack för en mycket trevlig kväll tjejer!

Ikväll hade vi äntligen vår, mycket länge planerade, after school! Mycket surr, trevligt sällskap och otroligt god mat, tror vi måste börja planera in vår uppstartsträff snarast (så att den kanske blir av innan skolan börjar, vore ju inte helt fel)...  Då kan vi kanske hoppas på soligt väder så man kan sitta på uteservering utan att behöva cyklop!
Såg förresten att jag hade min omtenta sista veckan innan skolan börjar, huuuuu gruvar redan!

Imorgon har jag av någon underlig anledning fått uppdraget att besikta bilen, bläää inte min favorit sysselsättning vill jag lova! Hatar när man står där som en himla nolla och nån annan tycker sig kunna bestämma om min bil är bra eller inte... Det är något bättre nu när det finns en liten kur där man kan sitta och vänta iaf, förr visste man ju inte vart man skulle ta vägen, gissar på att jag mest sprang ivägen... Annars tycker jag att N är mycket bättre på det där med besiktningar än vad jag är!

Natti, natti!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack själv, det var mycket mysigt och trevligt. Det borde vi göra oftare. Både före och efter varje tenta nästa läsår, eller hur!!!;)

2008-06-24 @ 22:57:03
Postat av: Jeanette

Tack själv det var mycket trevligt och mysigt. Det borde vi göra oftare tjejer, både före och efter varje tenta nästa läsår, eller hur?!!!;)

2008-06-24 @ 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0