Skoskav

En välbehövligt lugn och slapp helg har vi haft - skönt!
Det enda vettiga som skett här är att vi  (läs N) tvättat upp husvagnen, vi har funderat på att sälja den  så vi ville snygga till den lite innan vi sätter ut den på Blocket. Det är hårt att vara student... Men det lär väl finnas en binge med husvagnar att införskaffa när jag börjat jobba igen, så vi överlever nog. Det känns lite väl lyxigt att bara ha en vagn stående hemma på gården (eller nere i stugan) hela sommaren lång, vi får ju inte mycket till semester när jag är tvungen att jobba hela sommaren - och likadant blir det ju åtminstone nästa år.

Ikväll gjorde jag ett ryck och trampade runt spåret två varv! A om du läser det här visst blir du lite impad då va? *fnissar* Jag hade lite otur med musiken i öronen, jag lyckades pricka in där det nästan bara var lugna låtar - svårt att hålla bra tempo då... Första varvet gick bra, men andra fick jag verkligen slita med att hålla uppe tempot, borde kanske ha stannat och fixa till musiken, men jag fick för mej att det skulle ta så lång tid... Men det hade kanske lönat sig i längden. Egentligen borde jag kolla hur lång tid det tar att gå och sen fixa en fil med passande musik.
Jag hann fundera på hur många gånger jag trampat runt det där spåret i mina dagar... Måååånga! Vi har ju haft hundar, jag har gått/sprungit/åkt skidor med skolan och nu brukar jag och A traska runt där. En hel del spån har jag släpat med mej hem oxå! Ikväll var nog rekordet, fattar inte hur jag bar mej åt men det var spån och grejs både i skorna och i sockarna!!! Skavsår fick jag minsann oxå så det räcker och blir över... *knorrar*

Det bidde inga raggarbilar för mej och S igår, när vi skulle ge oss iväg insåg vi att S var alldeles för trött och behövde få lägga sig istället - eftersom jag var dum och drack cider till maten var det jag som fick lov att stanna hemma... Typiskt, jag som hade sett fram emot att få se J:s blåa Cadillac! Å S den stackarn han hade ju pratat hela gårdagen om att få se raggarbilarna... Det värsta var att han fortsatte idag! Han trodde att vi skulle åka och titta på dem idag istället. Tur nog såg vi en när jag, I och S åkte en sväng till stan för att köpa en present. Tror det var vad han behövde, för sen var det ganska lugnt med tjatandet. *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0