Det var det fräckaste

Tentaskrivandet fortsätter, var på handledning idag och fick svar på en drös frågor som jag hade samlat på mej, så nu känns det faktiskt lite bättre. Men mitt mål att bli färdig idag höll inte! Men imorgon ska jag iaf bli klar, vägrar hålla på under helgen!

I är lite piggare idag, men hon har fortfarande feber. S är (ännu mer peppar, peppar) fortfarande frisk som en nötkärna. Han vill tvärtemot I gärna ha medicin! Han gör allt för att få antingen flytande alvedon eller tom suppar, och I skriker och bråkar för att få slippa!!! image293

Ikväll var det min tur att läsa för S igen, I vill inte höra saga med honom längre och jag kan förstå henne - han vill bara höra "Det var det fräckaste" VARJE kväll!! J försökte gömma boken igår, men det blev sånt liv att han blev tvungen att gå och plocka fram den igen - ikväll fick J (som ju delar rum med S!) lyssna på sin bärbara cd-spelare i sängen för att slippa lyssna på S´s favoritbok. Själv drog jag på mej I´s illrosa hörselkåpor i hopp om att slippa höra, men det gick ju inte! image292

Nu ska jag se slutet på Kungamordet, har hittat på ett eget bra slut så jag hoppas att jag inte blir besviken på det riktiga! *fniss*

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hälsa S att han har en jättebra smak! *s* Det var en av mina (o Andreas) favvoböcker när A var liten.

2008-03-27 @ 22:22:05
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0