En efterlysning...

Har någon sett till en förrymd hjärna nån stans???image185 Min har visst förirrat sig totalt! Den som hittar den, eller har en ny pålitlig kan väl skicka över den hit...? ...kanske det finns nån på Blocket förresten! N kanske kan hålla koll, du gillar ju att hänga där ändå..! *lol*
Imorse missade jag totalt att vi skulle träffas på skolan och plugga på morgonen! image182  U ringde i tron att hon var sen, men vad gjorde jag? Jo, jag hade just plockat fram skolsakerna och satt mej i lugn och för att plugga själv - något förvånad över att vi inte skulle plugga ihop med tanke på att vi snart har en gruvlig tenta... image181

Ikväll har jag överansträngt de stackars hjärnceller som finns kvar här, genom att försöka skriva ett artigt men lite syrligt brev på engelska!!! Absolut inte min favoritsysselsättning, men ibland är man ju tvugen att göra såna lite mindre roliga saker oxå.... Nåja, vet ju att det är helt resultatlöst att skriva just det brevet, men det kändes iaf lite bättre för mej att få uttrycka min besvikelse. Hur lyckat uttrycket blev var ju en annan femma, men jag tyckte det såg ganska bra ut till sist. image183  Känner ett stort behov av att gå en sju, åtta, tio, tolv engelskakurser....!
Idag vart vi dessutom (o)trevligt påminda om att nästa termin ska vi läsa en kurs (ledarskap 7,5 hp) helt på engelska, alltså både kurslitteraturen och föreläsningarna är på ytrikiska!image184

image187

Kommentarer
Postat av: Gunilla.F

Men Annika då... vad tokigt att du missade pluggningen. Hoppas det gick bra ändå. Du ska se att snabbt kommer in i engelska språket nästa termin.
:)
Du... du vet väl om att kattungarna flyttar snart?
;)
Kram, Gunilla

2008-03-11 @ 13:56:30
URL: http://www.deltaskatter.se
Postat av: Annika

Ja, jag hoppas det löser sig med engelskan...
Jösses, är det redan dags för dem att flytta!!!? När ska jag få se dem då???
Har sett dem på din hemsida och de är ju sååå söta!

2008-03-11 @ 21:12:31
URL: http://blomstras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0