Fredag

I har fått sin nya säng! Hon är så nöjd, hoppas nu bara att hon inte trillar ur den och att hon kanske sover heeela natten där! Det är en sån här, fast än så länge har vi inga gardiner och grejer... Men det är väl bara en tidsfråga innan I oxå får något liknande, hon är väldigt sugen på en koja under sängen nämligen.

Idag har hjärntvätten fortsatt här så nu är huvudvärken ett faktum, tur det är helg!
Imorgon hoppas jag på sooooovmorgon!!! Det kan väl inte vara för mycket begärt en dag om året iaf, eller...? Får väl se hur det blir. I och J har iaf talat om vad jag ska få för present, en leksaksbuss!!!

Hoppas förresten att det blir barnkalas för I imorgon, flickan som fyllt år fick öroninflamation i veckan... Men mamman hade sagt på dagis att de nog skulle ha kalaset ändå. Hoppas, hoppas annars kommer vi att ha en förtvivlad I här!

Lagade en god Kreolsk gryta till middag idag, en sån där med fläskfilé, stark korv och syltlök mm. Den blev riktigt god (fick mycket högt betyg av alla tre barnen tom, och då är det bra!), men inte riktigt lika bra som den min moster brukar bjuda på! Undrar vad hon har för hemligt recept, jag modifierade iofs receptet som jag fick av en pysseltjej lite, men jag känner ändå inte riktig igen den som G gör...

Nä, nu är jag så trött att jag snart stupar i sängen, och N slumrar redan här på soffan brevid mej. Han tittade precis upp och sa "nä, om man skulle gå och titta på det här (mr & mrs Smith) i sovrummet", jojo jag vet ju preciiiis hur mycket han kommer att titta....image204

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0