Glad Påsk!

Äntligen är tentan gjord, tack till alla som hållit en tumme eller två! Resultatet kommer om cirkus tre veckor, då får vi se om det hjälpte. Frågorna var ganska okej, förutom två (av sex!) som jag inte hade någon vidare koll på... Däremot tror jag de hade glömt en fråga! Dels skulle totalpoängen vara 28 p, men varje fråga gav bara 4 p och vad jag vet så är 6 frågor gånger 4 p lika med 24 p och dels så saknade jag (och fler med mej) frågan om vad sociologi är. Mycket skumt!

Det blev iaf "riktig" påskmiddag här idag, med lax, ägghalvor, sill, köttbullar och lite till, precis som jag önskat! image244
Jaja, jag gjorde det själv, tänkte att det var lika bra att ta tag i saken själv så jag skulle slippa bli besviken över avsaknaden av påskmaten! image245



I har varit påskkärring idag, S vägrade och J tyckte nog att han var för stor, men de följdes iaf över till våra favvogrannar och lämnade ett påskkort. 

Till oss har det bara kommit en liten påskhare image243 (I´s dagiskompis som bor på grannkvarteret), men jag tycker att folk brukar ha ganska taskig koll på när påskkärringarna ska ut och flyga, det kan komma ungar vilken dag som helst under helgen... 
 
Imorgon är det S´s 3-års dag!

Nu är jag lämpligt mör image246 efter tentan, matlagningen, pyntandet och bastun, tur det är en lååååång helg!

image247

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0