Glömde visst...

Har fått vissa förfrågningar om vad jag nu fick av barnen i present! Det var inte någon leksaksbuss, men väl 3x3 par sockar de kom med imorse när de sjungade  image211 kom och "väckte" mej kl 7.15! Så okej, någon låååång sovmorgon blev det inte, men jag var liks vaken så det var ingen fara på taket. N själv hade ett mycket trevligt presentkort som nog kommer att bla öka på min samling av ProMarker-pennor! *glad*

Syrran lyckades med konststycket att överraska mej totalt med ett 6"x12" album, som jag så länge trånat efter!!! Är sugen på springa ner i "värkstan" nu med en gång och hugga in! N WoW:ar så jag tror faktiskt att jag ska göra slag i saken och åtminstone börja planera lite vad jag ska använda det till.

Charlotte Perrelli vann förresten! image215Det hade ju varit roligt om det blivit någon skräll, men jag tycker låten var bra så mej gör det eg inget att det var hon som vann!


See ya!    image214

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0