Gräsänka eller...?

Fredagkväll - härligt!!! Men, här får man sitta ensam och njuta av lugnet, N sover som ett barn (han oxå!)... Hur kul är det på en skala??? image300

Nu är hemtentan klar! image304...Eller, jag måste nog kolla igenom den en sista gång... Jag satt ju på UB och hade ingen lunch med mej idag, hade tänkt gå och köpa en soppa på BT, men helt plötsligt var klockan två och då ides jag inte packa ihop alla för att gå iväg några minuter och sen måsta plocka fram allt igen. Så jag vet inte riktigt hur kvalitén vart på vissa delar av arbetet... Tycker inte det känns så där suuuuperbra, men nog tusan borde man väl kunna skrapa ihop till ett G iaf. ...eller?

Det är ganska kul att sitta på UB har jag kommit fram till, idag satt jag och lyssnade (satt alltså inte i tysta rummet idag heller) på en väldigt intressant diskussion mellan en kille och tjej (inte ett par utan hellre klasskompisar skulle jag tro). Tjejen gick på och pratade om att hon nog inte skulle skaffa barn för hon var rädd att förhållandet inte skulle fortsätta vara jämställt då (stackars tjej, jag skulle inte vilja vara utan mina barn! (får tolkas som det vill image305)) ! Killen hörde jag inte riktigt lika bra (basröster hörs inte lika bra...), men han tyckte inte som tjejen iaf för när hon gick hörde jag hur han sa till henne att "vi mååååste fortsätta den här diskussionen för det var sjukt intressant!" - synd att inte jag får höra fortsättningen! image301

När jag började känna mej mör i skallen och blodsockret sjunkit ner mot tårna kom ett par tjejer och satte sig vid ett av borden precis brevid mej. Den ena tjejen var en sån där riktig besserwisser! Hon visste att hon var jäkligt duktig på sin sak och att tjejen hon pluggade med var betydligt sämre, och VAD hon visade det heeela tiden! Hon häll hela tiden på att mästra, jag blev helt matt, fattar inte att den andra tjejen ides sitta kvar där! Dessutom hade besserwisser-tjejen en irriterande hög röst, med en oidentifierbar dialekt + att hon hade såna där skrikaden höga visslande "s" när hon pratade!  Det kan ju hända att jag var lite överkänslig då jag var både hungrig och slut i skallen.... image303 Men det fick mej iaf att tillsist inse att jag faktiskt var klar med mitt arbete!

Nu ska jag iaf lägga mej och se på nåt bra på tv:n! image306  Om det nu finns nåt bra att se vill säga....

Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tänk att det är samma hemma hos mig. Efter jag kom hem från jobbet ca 21.30 var F vaken i exakt 2 min, sedan sov han oxå som ett barn. Fast de flesta barn snarkar inte så det hörs ända till kontoret där jag sitter.
Kram

2008-03-29 @ 00:47:49
Postat av: Jenny N

Härligt att hemtentan är färdig!! =)
Hoppas du får en trevlig helg!!

Kram Jenny

2008-03-29 @ 12:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0