Hur är det möjligt...?

Hur kunde jag vara så dum att jag trodde att filmen (Djävulen...) skulle vara lika bra som boken???? image194Fattar inte att författarna kan gå med på att deras historier blir totalt omgjorda och till det sämre dessutom! Det är ju nästan alltid så, vad fick mej att tro att det skulle vara annorlunda den här gången? *kliar mej i huvudet*

Jaja, nu har jag ju iaf både läst boken och sett filmen (okej, somnade till ett par gånger i mitten av filmen...), nu får jag väl nöja mej med att läsa om konsensus- och konflikperspektiv den närmsta veckan. Sen blir det till att skriva ett trevligt om "beteendevetenskap i ett jämförande perspektiv" över påsklovet och sen drar företagsekonomin igång... Alltid är det något! image195


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0