Lättförtjänt

I och S hade "Vasalopp" på dagis idag, S som hör till småbarnen skulle promenera, men I skulle åka skidor. När jag hämtade dem fick jag till min stora förvåning höra att även I hade gått! När vi var hemma frågade jag henne varför hon inte hade velat åka skidor, normalt älskar hon det nämligen. Men hon sa att hon inte tyckte att det var roligt längre - för "det går inte lika snabbt som slalom"!!!image197
Varsitt fint diplom och russinpaket fick iaf!

Ikväll har jag tjänat lättförtjänta pengar! Var inbjuden att vara med i en diskussion om frysta tårtor, det visade sig vara Frödinge prinsesstårta, kolatårta och kladdkaka. Vi skulle tycka till om deras förpackningar och deras ev. kommande nya förpackningar. Vi var 8 st som surrade i 1½ timme och för det fick vi 400 :- var!!! Det kan man ju lätt tänka sig att göra om.

Annars har vi kommit igång med tentapluggandet, vi har suttit här och tragglat sociologiska termer och uttryck så det snart kommer ut genom öronen och imorgon fortsätter vi. Tentaångesten är stoooooor!!!image196

Två dagar kvar och barnen har fortfarande inte köpt/gjort några presenter!!! image200 ....jag som har så lång önskelista!!! image201

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Men du... ska det bli en liten slalomstjärna av henne?
;)
Rackarns vad du producerar inlägg, bara för att jag är borta från datorn 2 ynka dagar så är det hur mycket (kul) läsning som helst!
:D

Snacka om lättförtjänta pengar, det skulle jag också vilja vara med om. Jag shoppar som värsta den, har fått hem ett nytt alfabet (metro) idag. *kär*
:) Kram, Gunilla

2008-03-13 @ 22:49:47
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0