Nytt namn

Idag när jag kom till skolan såg mina kompisar så himla nöjda och belåtna ut, de hade kommit på ett nytt mellannamn till mej Annika "med-andan-i-halsen" B-lund! - Jag fattar då inte vad de menar!!??!? *ser löjligt oförstående ut* image144   Jag kan då inte komma ihåg att jag faktiskt kommit försent nån gång! Okej, i sista sekund har väl hänt en eller annan gång... image143 Ofta har jag så gott om tid att tiden helt plötsligt rusar iväg utan att jag hinner med! Jobbar bäst under stress, eller hur det nu var...
På skolan finns det däremot många som kommer mycket försent - idag var det en som kom tjugo minuter innan vi skulle sluta... image145 

Nu ska jag fixa middag (lax med pressad potatis, för den som undrar) och eftersom vi städat i "barskåpet" blir det väl något litet smakprov därifrån, typiskt bara att det inte fanns nåt groggvirke här... Som vanligt! (som N sa "det slutar alltid med läsk")

Ha en trevlig helg!
image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0