Sävars blodbad...

Idag har vi "gjort stan", det bidde nya gardiner till tv-rummet, någon nödvändig kabel till en dator och så tittade vi på slalompjäxor och en radio till köket...image270 
I var iaf inte ett dugg sugen på att gå på affärer idag, så hon ringde till mormor och morfar och frågade om hon skulle få vara där istället. Det fick hon och det slutade tom med att hon ska sova där över natten. S frågade/frågar var och varannan minut om vi inte ska åka och hämta I...image267 Hon verkar ha haft det bra idag för jag fick precis ett mejl med denna bild!  Jag hade väntat mej en bild på två små hundvalpar för Fille och Karin som de skulle hälsa på idag, hade visst skaffat två valpar, eller nu blir jag osäker...image269 De kanske inte hade fått hem dem än... Ja, iaf så var det valpbilder jag väntade mej och så var det I på en fyrhjuling istället, gissa om bröderna är gröna av avund! *fnissar*

Efter middagen hände en olycka här som inte var så rolig, S satt på sin tripp-trapp-stol och var på så bra humör och så plötsligt tappade han balansen och slog hakan i bordet! Jösses, blodet sprutade så jag trodde nästan att han antingen bitit av sig tungan eller slagit ut en tand. Tur nog blev det "bara" ett hål i tungan, men det gjorde förstås svinont! Han grät som en besatt image268 och lugnade inte ner sig förrän vi kom på att det kunde vara bra att äta lite glass, efter två glasspinnar var han samma gamla glada S som han brukar vara. Men han har säkert lite ont än, jag var rädd att tungan skulle svälla upp hemskt, men han verkar då inte särskilt besvärad.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Stackars S... hoppas att det är bra nu! Sånt där är aldrig roligt och tänk vilket blodvite det kan bli.
/Gunilla

2008-03-22 @ 23:07:54
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0