Stolt snowboardägare!

Ja, det är alltså inte jag som är stolt snowboardägare, om någon trodde det image308, det är J som är det (oj, så många "det" det blev *lol*)! Själv har jag köpt slalomutrustning idag, men den får jag inte hem förrän på onsdag.

J kunde knappt hålla sig tills vi kom hem (vi stannade tvärt till hos mamma och pappa för att lämna en skärm - då ville J hoppa ur bilen och testa snowboarden på en snökulle på deras gård...)!
Vi har ju inte så gott om bra backar här, så han fick testa brädan i samma yttepyttelilla backe som I fick åka sina första åk med sina slalomskidor. Men det gick ganska bra ändå, det lilla vi hann se så såg det ut att gå som på räls! Det var så ursunkigt väder att jag inte ens kunde gå ut med kameran för att föreviga honom, fick snabbt som ögat byta objektiv på kameran och stå under taket på bron. image307 Nu mååååååste jag se till att flytta foton från datorn, blir ju galen när jag inte kan ladda över bilderna!

Hoppas att det kommer att vara okej väder och skidföre i veckan så J kan få testa brädan på Bräntberget nån eftermiddag i veckan, och kanske jag kunde testa min nya utrustning oxå! De hade slut på stavar, så jag får väl åka som barnen - utan! ...eller så snor jag N´s stavar istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0