En massa pyssel

image499Grattis Linda på din födelsedag! image500

Nu kan jag visa mina bidrag från förra helgens cyberpyssel.

Först ut en lift en av HelenaN´s LO.
 

Sen ett monokromatiskt kort
 

Ett kort i temat "Västkusten"
 

Man skulle välja tre saker från en materiallista, jag valde "knappar", "tre mönstrade papper" och "ett stämplat motiv"
 

Inspirerad av en kortskiss, kortet var beställt till en tjej som är grisuppfödare
 

Imorgon ska jag, förutom att plugga, hålla tummarna för M som ska på arbetsintervju!image501

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Wow, vilka härliga alster
du gjort igen. Gillar fiskekortet mest... tänk vad läckert att använda stenpapperet sådär!! Tack för idén! *ler*

2008-05-20 @ 00:47:29
URL: http://www.deltaskatter.se
Postat av: Evelina

Kul att se vilka alster som var dina. Kan utan överdrift meddela att ditt monokromatiska kort är bland det snyggaste jag sett!

2008-05-20 @ 15:08:33
URL: http://wih.blogg.se
Postat av: Annika

Men, TACK vad ni är gulliga!

2008-05-20 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0