Fortstätter gnälla...

...på den förbaskade bilen! image525 Nu har den stått över helgen + igår, man kunde ju inbilla sig att den skulle vara utvilad och känna sig sugen på att komma ut en sväng... Jomen tjena, den kom knappt upp i 80 på morgonen!!! Tänk nu börjar jag förstå varför vissa tar lugnande innan de sätter sig i bilen... *mycket ironisk nu naturligtvis*

I fick ääääntligen sitt prinsesspysselpaket som hon väntat på i veckor nu, hon ville såklart genast testa att pyssla ihop ett "slottsfönster" (eller vad det heter). Hur jag än testade och slet med det fick jag inte till det, och ändå tycker jag ju att jag kan räkna mej till den hyfsat pyssliga skaran... Vi fick satsa på att göra ett glittrigt trollspö istället. Hon var mycket duktig på att klippa fint, sen har jag tålamod som en treåring och ville helst göra allt själv, men det gick hon som tur var inte med på. Det blir nog en riktig pysslare av henne oxå! *glad*

Kommentarer
Postat av: Stijnalina

haha, accelererar den dåligt eller den kommer helt enkelt inte högre än åttio?

2008-05-27 @ 21:43:09
URL: http://stijnalina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0