Hur tur har inte jag...?

På lördag ska jag få se Sound of Music, och tom bli bjuden på det!!!
Syrran har en kompis, som i sin tur har en massa kompisar, som vill att syrran ska hålla en scrapkurs för dem i höst. Som tack skulle de bjuda henne på en biljett till Sound of Music. Tur för mej (men otur för nån annan) var det visst någon ur kompisgänget som inte skulle kunna gå på lördag så de fick en biljett över. Någon kom då på att jag kunde få hjälpa till att hålla i kursen i höst så kunde jag oxå få bli bjuden på lördag! Tusen tack, var så klart mitt svar! Tur nog jag fick barnvakter oxå, eftersom N ska och se på Nationalteatern...

Idag har vi hälsat på farmor, köpt ett skyddsnät till studsmattan, kollat på trädgårdsbord (för tusende gången, endast...), pluggat, promenerat... osv.. Skyddsnätet montrerade vi genast fast och jag kände mej så glad och nöjd, har alltid varit livrädd att någon ska trilla ner från studsmattan. Så nu snabbade vi oss och köpte ett samma dag som vi montreade upp själva mattan.  Det var bara det att S lyckades trilla ner därifrån, för första gången någonsin, just efter att vi fått upp det där rackarns nätet!!! Vet inte riktigt hur det gick till, om han försökte klättra ner eller om han bara råkade luta sig ut genom öppningen.... Ner i backen föll han iaf! Han skrek i högan sky, men det gick bra till slut. image449

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0