Inte mycket mer än pluggande...

En ganska händelselös dag, förrutom ett snabbt besök av G - hoppas du fick till de där minialbumen OCH att jag får se vad du gör av dem! Nu har jag ju snart två, som är helt tomma...

Så här såg det ut i våran säng igår kväll. Det började med att S la sig till rätta med IKEA-katalogen i högsta hugg! När jag sprang för att hämta kameran passade I på att oxå krypa upp och ta sig en tidning och S hade väl plöjt igenom Ikea-katalogen och gick över till Jula istället...image503
image502

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

hoppas allt är bra!
jag undrar om du kanske hade kunnat rösta på min hund i en tävling hon deltar i.
om du tycker hon är söt såklart :)

www.enlitentax.blogg.se

2008-05-20 @ 22:48:20
Postat av: Sara

Haha, sjukt gullig bild!

2008-05-20 @ 23:36:30
URL: http://saratornkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0