Snart slut på fredan

Japp, snart är det lördag igen, så det blir ett kort inlägg! image455

Idag har det varit hur varmt som helst!!! Vi satt ute på lunchen och åt - härligt!!!
När jag åkte hem fattade jag inte att det fortfarande var lika varmt ute, drog på mej jackan av gammal vana! På dagisgården är det som en gryta, gissa vem som höll på att få värmeslag när hon hämtade barnen...

J spelade sin första fotbollsmatch för säsongen i kväll, och gjorde illa sig ordentligt i ena foten! En av tränarna ringde senare för att höra hur det gick för honom, han sa att förmodligen hade J drämt till bollen med "ospänd" fot. Vi får se hur det verkar imorgon, hoppas bara att det inte blir någon bestående skada... Dessa sporter, tacka vet jag stavgång!  image456 *flinar* N tycker det ser superfånigt ut, han ville knappt gå med mej förra helgen, men när vi kom hem hade han helt uppsvullna händer, det hade inte jag! Pillutta honom! *retas*

Helgens cyberpyssel på favvoforumet har dragit igång och jag har redan hunnit göra två bidrag, + ett extra kort bara för att det var så kul! Bildbevis kommer efter helgen.

Vi fick förresten inte veta resultatet av Sociologin idag heller! Dumma lärare, varför måste inte de vara punktliga när vi måste det. Jag menar, vi skulle ju lätt få sämre omdöme, eller tom ett U kanske, om vi inte lämnar in en uppgift den tid de bestämt, men när de sagt att vi ska få se resultatet av tentan inom 10 dagar då är det inte så noga längre!!! Vi jagade tentorna + läraren i 20 minuter innan vi fick tag i karln, då hade han dessutom mage att flina oss rakt upp i ansiktet och säga att vi skulle få tillbaka dem på måndag! Va fan! Vi var 13 st som gjorde den där eländes tentan, har de verkligen inte hunnit rätta dem på 2 veckor??? Jag tror inte alls att de kommer att sitta med den rättningen i helgen, skulle gissa på att han bara ville slippa lämna ut dem till oss för att han glömt att lämna dem till kontoristen som brukar sköta det där. Hon jobbar bara deltid och hade redan gått hem för dagen, han var väl rädd att nån skulle börja grina eller kanske skulle bli superförbannad om man inte klarat sig....

Nä, nu ska jag försöka klämma ner mej i nån liten vrå i sängen... Om det finns nån plats kvar vill säga, har hört I tassa omkring här och S kommer väl direkt jag stängt av datorn... *småsuckar*

Natt, natt!

image457

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0