Tomaten

Jaha, så var alltså terminens sista föreläsning avklarad! Skönt att inte måsta åka till skolan, imorgon måste jag iofs ändå åka till stan... Fast i ett helt annat ärende, ska till frissan! Äntligen, jag ser för tarvlig ut, på ren svenska.. *lol* Hatar ändå att gå till frissan, dels är det löjligt dyrt och sen har jag en förmåga att bli missnöjd de två första veckorna! Det ska iaf bli skönt att få det överstökat!

Satt ute och pluggade i solen idag, skönt men jag borde kanske ha tänkt på att ta på lite solskyddsmedel! Nu ser jag mest ut som en galen tomat! Blir så arg på mej själv, borde ju komma ihåg att varje år vid den här tiden tar solen mycket mer än vad jag tror!!! Imorgon blir det nog till att sitta i skuggan och plugga istället...

När jag kom på dagis kom en liten gris och mötte mej vid grinden!!!image530 Det var I som blivit målad i ansiktet och dessutom hade hon dagen till ära rosa kläder från topp till tå, mycket passande! Fröken som målat I blev sååå impad över att jag såg att det var en gris hon skulle föreställa, kanske man har lite fantasi i behåll... *fnissar*

Idag tog jag mej äntligen för att handla lite uteblommor!image531 Har inte haft en enda liten blomma utomhus och det ser ju så tragiskt ut. Nu har jag iaf lyckats få till ett par amplar och några krukor, nu saknas bara ett par krokar till amplarna. *vink, vink till maken*image532

Nu ska jag testa "underkrämen" från Avera, den ska ju vara så hiiiiimla bra så då borde jag ju förvandlas från tomat till blekfis under natten... *hoppas* Helst skulle jag vilja ha en sån där snygg gyllene brunfärg, men man ska väl inte ha för höga förväntningar, blekfis känns ganska okej i jämförelse med stoppljus.

Kom ihåg att klicka här på min vinn-en-resa-länk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0