Innertavle på söndag - vi ses där va?

Jag tror jag har glömt att berätta att vi minsann ska få sälja våra julkort nu! På söndag (skyltsöndag) ska vi stå i Innertavle på deras marknad (eller vad det nu är...) och dessutom ska de två tjejer vi delar bord med få stå på deras arbetes julbasar. Basaren är nästa vecka, så nu gäller det att ligga i med korttillverkningen! Fast ska jag vara helt ärlig tror jag inte att korten kommer att sälja så rackarns mycket, folk lägger väl kanske pengarna på halsbanden och köper hellre ett billigt massproducerat kort på lågprisbutiken istället.

Well, well, har du inget bättre för dej så åk till Innertavle och leta reda på deras skyltsöndagsfirande - och köp dej några snygga julkort, vettja!

Ett par snygga kort på Ida och Joel från igår när vi fick ett helt paket (allt var inte till oss!) med roliga peruker och grejer till helgens stundande Hippie-fest! GRATTIS till födelsedagsbarnet som faktiskt fyller år idag!

När Ida såg bilderna idag sa hon "vilka är det där?"! *fnissar*



Kommentarer
Postat av: Tina

Idag har jag bakat den där "lussebullen i långpanna" som du bjöd på när vi jobbade tillsammans för två år sedan. Den är verkligen grymt smarrig, ikväll har vi frossat. Ha en trevlig första advent! /Tina

2008-11-26 @ 22:48:40
Postat av: Gunilla

Ha ha, vilka helt underbara bilder! :D



Tråkigt med p-boten bara. :(



LYCKA TILL med försäljningen på söndag, hoppas ni får sälja slut på allt!!

2008-11-26 @ 23:15:08
URL: http://brunakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0