Dagen i bilder...

Vilken vecka det har varit, i tisdags hade vi megatentan Beda, i onsdags började nya kursen (kl. 08.15!!!!) med fyra timmar Ledarskap - på engelska! Igår hade vi självstudier på dagen och klassfest för tjejerna (ca 40 st) på kvällen och idag skulle vi ha en föreläsning på engelska igen. Vi var dock några som bestämde oss för att skolka idag (och tydligen hade vi inte missat mycket, tack och lov) så jag hämtade I och S tidigt för att åka buss in till stan och hämta bilen (ja, jag hade bilen stående på skolan från igår kväll). J ville inte följa med, han är mer luttrad och tycker inte att det är så märkvärdigt att åka buss - han har ju nyligt varit i S-holm... Småttingarna däremot var väldigt spända och lyckliga för sitt äventyr. Tänk vad roligt man kan ha för 37 kr....









Äntligen ser S bussen!




Innan jag började plugga fick jag alltid ångest bara av att se universitetet - nu tycker jag att det är ett ganska vackert område...
 
...och vissa av byggnaderna är ju också ganska vackra, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Du vet ju vad dom säger: Lite roar barnen. Skämt åsido så är det nog mer ovanan att åka buss, även våra killar tyckte det var jättekul förr! Nu när M åker varje dag så är det inte så kul längre. ;)



Japp, jag har förresten fått Jolly. Bara klappat det ännu men det ser jättefint ut! Visa nu vilken rolig manick du har beställt, jag har en liten aning dock. ;)

2008-11-09 @ 16:13:51
URL: http://brunakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0