Ont i halsen

Ont i halsen!
Det var tur att vi hade självstudier idag, så jag slapp anstränga rösten iaf. Skönt att slippa jobba på kundservice, det slet hemskt på halsen vill jag lova! Tror det är därför alla mina förkylningar sätter sig direkt på halsen...

Ikväll åkte jag, syrran och två tjejer till ut till Vännäs för att shoppa lite pysselgrejer på en kanontrevlig butik! Själv handlade jag inte så mycket - några papper, pompom-band och några roliga stickers!
Vi bjöd in oss själva till en av tjejerna som var med på pysselträff nu på lördagkväll (måste bara checka med maken först...) - vi måste ju få tillfälle att testa våra nya roliga grejer (så att vi får anledning att komma och köpa nytt, som Nettan skulle sagt *ler*).
När jag åkte hem från stan tänkte jag gå in på Coop Forum och göra bort all kalashandling nu när det är kväll och lite folk, men så vart jag lite slö och tänkte att N nog skulle sitta hemma och vänta på (läs; längta efter) mej... Sure, han satt framför datorn och tjattrade med sina polare på Skype. Suck, nu får jag sitta här och kuckelura för mej själv, och så måste jag handla imorgon när det är apmycket folk! *bannar mej själv*
Nåja, det bevisar ju iaf att N inte kommer att bli alltför ledsen om jag inte är hemma på lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Sara

Visst är det kul att shoppa prylar till pyssel. Hoppas vi träffas på ngn pysselträff här framöver.

2008-10-17 @ 11:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0