Hurtbullan...

Idag har jag premiärcyklat nya cykelvägen mellan stan och byhålan!

Fuskade och liftade med N i morse, det känns inte så lockande att gå omkring på skolan svettig och djävlig en hel dag...
När vi åkte till stan satt jag mest och kollade på alla uppförsbackar! Suck, jag verkligen HATAR backar! Det var ganska gott om dem måste jag säga, men några härliga nerförslut fanns det ju såklart oxå. I Anumark höll jag nästan på att cykla vilse, det var inte precis välskyltat.... Annars var det en fin och bra cykelväg. Har nog tänkt nöta på den fler gånger, men kanske inte såååå många till gånger till just i år.

Jag vart ganska tidig till skolan eftersom N började en timme innan mej, men jag hade turen att springa in i U direkt jag kom! Vi passade på att ta en rask promenad runt universitetet för att sen sätta oss och plugga en stund innan föreläsningen. Så med andra ord känner jag mej ganska välrastad idag... 

Nu ska jag sova gott!
 

Kommentarer
Postat av: JennyN

Oj det var duktigt av dig! :) Hur långt är det mellan centrum och där ni bor? Hoppas du får en trevlig helg! :)

2008-09-26 @ 16:27:25
Postat av: Blomstra

Från Universitetet och hem till mej är det nog cirkus 1,7 mil...

2008-09-26 @ 20:32:21
URL: http://blomstras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0