(Upp)rörd men inte skakad

Vi har fortfarande inte fått reda på resultatet på omtentan i Sociologi!!!  Det är förbaskat irriterande att aldrig få veta om man klarat sig eller inte, jag menar den där skumpan jag lovat mej själv hinner ju bli gammal...
Jag och en av de andra tjejerna som skrev omtentan (vi var 5 st totalt) knallade upp till anslagstavlan i både måndags och tisdags för att kolla, men den ekade som sagt tom. Vi var så upprörda att vi helst av allt skulle velat nita karleländet, men jag tror vi bestämde oss för att nöja oss med att mailbomba honom och sen anmäla honom till de programansvariga (fast det törs man väl inte göra förrän man fått ett G...). Nu hoppas jag verkligen att resultatet sitter upp idag, och att jag klarat mej förstås!!!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Men himlars vilken dålig stil!! Hoppas det sitter uppe idag och att du har klarat dig. Håller tummen för dig.

2008-09-11 @ 11:14:00
URL: http://brunakatten.blogg.se/
Postat av: mamma

Heja!

Han skulle bara veta...

/m

2008-09-11 @ 21:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0