Blivande paragrafryttare...

Arbetsrätten börjar ta ut sin rätt *fnissar*, vi har intensivt pluggat nära på sex timmar idag. Mot slutet snurrade begreppen och paragraferna i en otydlig virvel... Haffade tag i en paragraf här och ett direktiv där, så till sist insåg vi att det var dags att lägga ner för idag. Ingen tvekan om att det fortsätter imorgon och övermorgon och överövermorgon och .... osv... Det är mycket och den tentan som kommer i början av november törs jag knappt tänka på!

N var hemma med I och S eftersom de är förkylda och har ögoninflammation! Nu har jag gjort en härlig Playdoo-deg åt dem så de ska ha något roligt att sysselsätta sig med. Jag har världens bästa recept, degen bli så otroligt mjuk och smidig - inte ett dugg kletig!

Jag måste bara visa alla, mer eller mindre bittra, fd jobbarkompisar den här länken, där får ni en rapport om vad ni missade... Ni har aldrig funderat på om ni blivit diskriminerade...? *säger en blivande paragrafryttare* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0