Pysselfrossa

Ibland kan det visst ge något gott med att ha en massa uppdämd aggression - jag har nästan pysslat ihjäl mej - hela 9 st bidrag till Scrapfebern hos Magdas! Dessutom har jag tvättat alla fönster och speglar i huset idag! Naturligtvis upptäckte jag när jag stökat undan allt att jag glömt husets kladdigaste spegeln - den i I´s rum... Typiskt, det är som när man plockar bort julpysslet och två månader senare ser att man glömt att ta bort julgranen! I´s spegel är nämligen inte direkt liten och diskret... *fnissar*

Äntligen har nu I fått se på bion som vi lovade henne för lääääänge sen att hon skulle få se! I, J och N tittade på Kung fu Panda, de var nöjda och glada - även om I tyckte att filmen var lite lång.

Hittade ytterligare en pysselutlottning ikväll, denna gång dessa läckra kalasstämplar...

Kommentarer
Postat av: mamma

Var av denna uppdämda ilska?

Go´natt kram från mamma!

2008-09-13 @ 22:54:37
Postat av: Sara

Bra att du fick utloppp i pysslandet. Själv har jag preci fått tillbaka lusten

//Sara

2008-09-14 @ 08:46:25
Postat av: JennyN

Du har inte lust att smitta av dig lite med den där pyssellusten till mig? För här är den totalt bortblåst :(



Kram på dig!!

2008-09-14 @ 14:50:55
URL: http://rosalammet.blogspot.com/
Postat av: emmy

Hej!

Tack för din snälla kommentar på min blogg!

Javisst har det varit roligt med scrapfeber!

Vilken trevlig blogg du har, hittade mkt fint att inspireras av. Gillade speciellt din altrade blomma! Coolt!!



kramkram

2008-09-14 @ 19:53:53
URL: http://emmybloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0