Stjärnglans i byn!

Ikväll var det invigning av vår nya konstgräsplan. Vi knatade upp till idrottsplatsen och I & S intog första parkett och tittade på musikgruppen som spelade - det svängde. Det var inte överdrivet mycket folk, hade faktiskt förväntat mej mycket mer folk där... Efter ett tag kom den som vi väntade på nämligen - Marta! UIK skulle möta Sävars damlag + ett pojklag. Det var säkert kul för Sävarlagen men UIK fick väl inte mycket till motstånd... När vi gick hem (det var kallt och sent för lilleman) ledde UIK med 10 - 0 mot SIK:s damer. J och I stannade en stund längre och när de gick hem hade visst pojkarna börjat spela och redan släppt in ett mål.

Jag hade såklart kameran i högsta hugg, men jag har svårt att tro att det blev några vidare bilder - det är ju såååå mörkt på kvällarna! Nog för att de har fina strålkastare, men det räcker inte riktigt till... Jag har inte idats föra över bilderna än, så spänningen fortsätter tills imorgon, kanske jag lyckats få någon bra bild ändå.

Annars hade jag en bra postdag idag, fick min vinst från Magdas scrapfeber! Suveränt fina papper, blommor och band!!! Jag har varit så sugen på Maja designs fina julpapper och det var precis vad jag fick idag! Några mönstrade papper med passande CS till och uuuuunderbara blommor till! Blev så sugen att scrappa, men jag måste rota fram några fina julbilder och det har jag inte orkat göra. Datorn gillar inte riktigt när jag joxar med mina foton, tror den skulle behöva en rejäl rensning...

Kommentarer
Postat av: JennyN

Det lät som en trevlig kväll! :)

Förstår att du blev pysselsugen! :) Det är så kul när man får lite nya saker!

2008-09-30 @ 01:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0