Avreagerar mej lite...

Alltså, det finns inget slut på hur upprörd jag är!!!!! De där förbaskade lärarna har ännu inte lyckats lämna ut tentaresultaten!!!!!! Vi var ju lovade att få resultaten innan 24.00 igår, själv satt jag uppe till 00.30 och väntade, det fanns de som satt kvar framför datorerna och väntade ännu längre. Blir extremt irriterade eftersom jag egentligen var skittrött och hade gärna lagt mej tidigt, men var samtidigt så spänd på att se resultatet att jag inte kunde lägga mej. Nu satt jag ju uppe framför datorn 2½ timme längre än nödvändigt - helt utan anledning!!!! *morrar*
Tur för lärarna att det är svenskar de har att göra med, hade vi bott i Frankrike hade vi väl gjort uppror och kidnappat dem tills vi fått resultaten!!! Jag tycker att det är så otroligt fräckt att de inte ens lämnar ett meddelande om varför svaren dröjer, eller åtminstone kunde de ju visa något livstecken och påtala att svaren kommer ännu senare.
Man undrar ju vad syftet är, har de inte hunnit rätta färdigt eller är de bara ute efter att visa att de har makten.... De kanske roade sitter och kollar på hur vi i gruppen reagerar, de kan väl antagligen läsa våra inlägg på det forum där vi skriver.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0