Döm inte hunden...

Hoppas påsken varit glad!
Vi har haft en slö och avslappnande helg. Barnen har till sin stora lycka fått plocka fram sina cyklar, trots att det är långt ifrån snöfritt här. Än så länge får de bara cykla utanför huset, men de är glada och nöjda med det så länge...
Själv har jag åkt på en förkylning som mest satt sig på halsen, jag är inte nämnvärt hes men har ONT som tusan i halsen! Jag kan knappt svälja, måste lixom vicka på hela huvudet för att kunna svälja! *gnäller* Jag som sett fram emot att få åka till Gunilla idag och pyssla järnet med henne och Jenny, men det var ju bara att glömma! I ef är vi bjuden till min morbrors stuga på middag, så nu ligger jag nedbäddad i sängen och håller tummarna för att smärtan i halsen ska ge med sig lite...
Imorgon skulle ju jag och Maria dejta för att fixa vårt lilla projekt, som tyvärr inte blev av i torsdags, nu får vi väl se hur det går imorgon. Typiskt!

En liten påminnelse om att man inte ska döma hunden efter håren måste du se på här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0