Värmebölja

Igår hade vår lilla studiecirkel pysselträff, det var inte helt oväntat väldigt trevligt. (Synd att inte du kunde vara med Gunilla, hoppas du hade trevligt på din fest, och att febern gett med sig!) Jag började med att vara riktigt produktiv - hela 3 kort knåpade jag ihop. Sen drabbades jag av akut trötthet, så då satte jag mej och terroriserade Åsa istället! Hon höll på med en fin LO, som jag roade mej - min vana trogen - att göra ännu finare... *flinar* Det roligaste är att jag sällan stöter på alltför mycket motstånd.

Idag har det varit kanonväder, 15 grader varmt i skuggan!!! Det är lite knasigt när vi har "massor" av snö kvar på gården (och enorma sjöar!!!)... Jag försökte skotta ut de största snöhögarna för att skynda på våren lite. Sandlådan gjorde vi en gång för hundra år sen i skuggan! Inte smart, det tinar ju aldrig där! Tanken var god, de barn som lekte där skulle inte bränna sig i solen, även om de skulle vilja sitta mest hela dagen och leka i sanden. Skulle jag ha gjort den idag skulle jag definitivt grävt den på en soligare plats. *memorerar till mitt nästa liv*

Hoppas vi får några fler soliga och varma dagar så den sista snön försvinner och det kan börja torka upp ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0