Gallsten och Stolthet

Idag var det mammas tur att åka upp på akuten - ska det aldrig ta slut!?!!
Tack och lov visade det sig att det "bara" var gallsten - förhoppningsvis kommer de att plocka bort dem imorgon. *håller tummarna* Själv brukar jag ju ha problem med njursten, så jag vet ju hur jäkla ont det gör, men då kan ju stenarna iaf komma ut av sig själva sas.

Nu ska jag krypa upp i soffan och se på filmen Stolthet och fördom, har precis sett klart serien med samma namn som jag fick låna av min sommarjobbarkompis Anna. Det är hennes absoluta favorit böcker/serie/film! Det var ju himla lägligt att filmen visas just ikväll när jag sett serien. Jag får väl ta allt bakvägen och läsa böckerna sen.... *fniss*
Otroligt nog ligger alla barnen tyst och stilla i sina sängar och sover! Jag vet inte riktigt vad jag lovade Svante, men han frågade om han skulle få se något på tv:n imorgon (han såg nån reklam för något, medan jag tittade på datorn), jag sa att det skulle gå bra bara han gick och la sig i sin säng och sov nu (det var väl en ½ timme sen nu) - och mot alla odds- han gjorde det!!!!!

Hare gott!


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Åh tack :D Ja det tycker jag verkligen att du ska göra, de är supersöta!



Hoppas din mamma snart mår bättre och att det inte blir fler olyckor den närmaste framtiden.

2009-08-12 @ 17:00:24
URL: http://juliapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0