Tiden går och vi med den....

Ops, tiden rinner iväg och jag hinner inte riktigt med...
Joels lag förlorade tyvärr sin match i åttondelsfinalen, så det blev ingen match mot kusinen. Däremot cyklade Joel och Niklas in till stan på söndags morgonen för att se när Tor spelade mot Barca (de fick naturligtvis oxå storstryk...). Efter att ha tittat på fotbollen trampade N & J ner till stan för att gå på Nolia. Jag, Ida och Svante tog bilen in lite senare och träffade dem inne på mässan. Vi tittade/gick mest på Ungdomslandet och ute bland barnaktiviteterna, vilket barnen tyckte var himla trevligt. ....och "ja" jag såg Niklas i tidningen idag, han är en sann Noliafantast!

På söndags eftermiddagen åkte vi ut till stugan för att äta och umgås med mina föräldrar samt en av mina morbrödrar och hans fru. Det var både gott och trevligt - solen sken och det var alldeles lugnt och stilla inne på gården. Ida och Svante (och Joel lite ofrivilligt) badade som små fiskar innan middagen och efteråt spelade vi fotboll där alla (utom pappa förstås, eftersom han ännu inte är bra sen olyckan) var mer eller mindre involverade. Både min morbror och "moster" visade oanade talanger som fotbollsspelare. Morbror var målvakt och valde snabbt namnet "Ravioli"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0