Idoler

Idag skulle Calle och Erik (dessutom var Tove med) från Idol uppträda på en av galleriorna i stan, barnen ville gärna åka och titta på dem så vi drog iväg. Jag anade ju redan innan att det skulle vara mycket folk där, men det var rent sanslöst mycket folk! Vi såg inte ett smack och tog oss knappt fram i gallerian, dessutom stank det skit i halva byggnaden så jag klarade inte av stå där ens. Till sist ställde vi oss på en öppen luktfri plats där vi iaf hörde när de sjöng. Barnen var förstås jättebesvikna, men när det blev dags för idolerna att signera skivor trängde jag mej fram och tog över bordet som pressen haft under själva spelningen. Där kunde barnen iaf se idolerna när de satt på scenen och genast blev mina barn på lite bättre humör. Joel ville gärna köpa en skiva för att få autograferna, men jag stenvägrade jag törs knappt tänka på hur lång den kön var... Vi gick på Lekbiten och tittade en stund istället! 





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0