Jobbet

Ska söka mej till sängen, för imorgon blir det en tidig morgon! Jag ska variera mej med att jobba både tisdag och onsdag - trevligt att få lite extrapengar! Däremot är jag väldigt bortskämd med "sovmornar", även om jag måste upp och fixa i ordning alla barnen så att Ida (och Joel) är på skolan kl 8.00, men sen brukar jag oftast kunna fixa mej själv i lugn och ro efter det (om jag inte hunnit det innan alltså).

Idag fick vi för övrigt besked om att Niklas får behålla jobbet! Vi kan alltså andas ut ett tag till, och jag kan plugga ett år till om jag inte lyckas hitta något bra jobb, och det känns kanon! Däremot kan jag ju tänka mej att stämningen inte är den allra högsta på jobbet i veckan... Trist!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Grattis till att N får behålla jobbet, så skönt för er.

2009-12-15 @ 07:05:39
URL: http://brunakatten.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie

GRATTIS Till er att Niklas också får behålla jobbet, jag klarde mig också. Vi har en tuff tid framför oss men alla vi som blir kvar får hjälpas åt så blir nog detta bra till slut.



Kramar från Eva-Marie

2009-12-16 @ 21:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0