Märklig vecka

Den här veckan är kanske en av årets kortaste! Igår (första dagen på jobbet) hade jag måndag, idag (sista dagen på jobbet) hade jag fredag.... Undrar om det är okej att jag har lördag imorgon..??? Eller måste jag ta igen alla de tisdagen och onsdagen som jag tappat bort, det kanske slutar med att det blir årets längsta vecka istället!?

Det var kul att jobba, men det blir skönt att komma tillbaka till skolans lite (läs; väldigt mycket mer) flexibla tider, imorgon blir det rena sovmorgonen. Igår kväll var jag helt död (Svante hade nästan trängt ut mej ur sängen under natten + ovanligt tidig morgon tog knäcken på mej) när jag kom hem så jag gick faktiskt och la mej innan klockan var 21, inte ens Joel och Niklas hade hunnit hem! Joel var på ett kalas på Megazone så Niklas stannade i stan och hämtade hem honom och några av hans kompisar. De hade haft jätteroligt, som vanligt på det stället. Jag la mej som sagt tidigt, men somnade inte direkt ändå, hade "fått" en film som jag beställt och den var omöjlig att slita sig ifrån så klockan hann bli lite mer - men jag låg ju iaf! *fniss*

Imorgon ska vi få se på Idas Julkonsert  det ska bli jättekul! Hon är så laddad, men Joel tycker att det blir märkligt att få sitta och titta på istället för att vara med och uppträda.

Nu väntar sängen!

Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0