50 graders skillnad

För er som gillar bloggodis har jag startat ännu en blogg med BARA såna länkar. Det är bloggodis på längden och tvären, alltså inte bara pysselsaker...

Idag hade jag glädjen att få prata med Sara som numer är bosatt på andra sidan jorden! Vi skrattade gott när vi insåg att vi hade ca 50 graders skillnad i temperaturen i morse! Här hade vi 24 grader MINUS medan de hade 33 grader PLUS!!! Vilken skillnad! Det ska bli så spännande att få följa deras liv och leverne genom hennes blogg.
Jag och Joel sitter mest och drömmer oss bort genom att titta på bilderna på bloggen, täääänk om man vann en miljon eller så då skulle vi packa väskorna direkt (eller, kanske om några veckor iaf...)! Joel var beredd att GÅ ända till Singapore för att få hälsa på dem! ...Största problemet var att han inte vilket håll han skulle gå!
Svante undrade när de ska komma och hälsa på oss... Tjaaa, det lär väl dröja antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0