Fettisdag och helgnöje

Som jag sa tidigare hade vi en sagolikt bra helg. Smolket i bägaren var dock att Svante drabbades av öroninflammation natten till fredag! Så himla typiskt va, när man ska åka iväg - han hade ju varit hemma hela veckan för sin förkylning, men hade inte visat några tecken på att ha ont i örat förrän natten till den dag vi skulle resa... Naturligtvis kändes det inte särskilt roligt att lämna honom när han var sjuk, men man får ju lov att försöka "glömma" det och passa på att ha roligt när man väl är bortrest ändå.
Vi bodde på ett hotell med kanonläge alldeles vid Stureplan Best Western Premier Hotell Kung Carl(efter konserten såg vi faktiskt Charlotte Pirelli på hotellet, antar att hon och hennes sällskap var på "Bakfickan" och letat sig ut till lugnet vid sittplatserna på hotelldelen)

Photobucket
Gulliga mjukishundar på sängen, tur man inte hade med barnen, kan gissa att man varit 500 kr fattigare...

Konserten på fredagskvällen var kanonbra! Vi hade riktigt bra sittplatser mitt framför scenen - skönt att få bra ljud och slippa få nackspärr. 
Man fick inte fota... Men jag hade råkat få med mej den lilla kameran in på konserten, så några bilder kan jag väl bjuda på ändå - kvalitén är det väl si och så med.

Photobucket

Inte riktigt fullsatt än, men det syns att vi sitter mitt för scenen va?
Photobucket


Photobucket

Äntligen drar konserten igång, och min lilla kamera klarade inte av ljudet på det accelererande tåget, men jag var ju bara tvungen att testa filma, när tåget spårat ut blir ljudet genast bättre, men då ledsnar jag på att filma....


Photobucket

Uppblåsbartjej modell STÖRRE! (Människors naturliga storlek syns nere på scenen...)
Photobucket


Photobucket

Photobucket

Näää, den här bilden vill bara ligga hur jag än vänder och vrider den.... Konstigt, nu har den visst vridit sig rätt...! Teknikens under!
Photobucket

Plötsligt en onaturligt bra skärpa på bilden va?
Photobucket

Lördagen gick vi och flanerade mest hela dagen, på kvällen gick vi på samma libanesiska restaurang som jag, Niklas och Joel var på i höstas. Det var lika god mat som sist, men den här gången underhölls vi dessutom av en tjej som dansade magdans mellan borden. Vi trodde nästan att Conny skulle bli uppbjuden, men han slapp (eller så blev han lite besviken, vad vet jag...).


Photobucket


Idag är det ju fettisdag och uppenbarligen inte vilken fettisdag som helst - vem har kunnat undgå att Victoria och Daniel äntligen ska få varandra!? Undrar om ringen låg inbakad i en smaskig semla...? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0