Jag får passa på...

...att önska alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!

Vi har firat med syrran (& familj) och ett par kompisar till dem, himla trevligt var det! Synd bara att jag blivit så rackarns förkyld, alla andra har väl redan hunnit med den där förkylningen och jag hade trott att jag skulle slippa den, men så blev det alltså inte. Men det var inte hela världen, vi hade trevligt sällskap, god mat och en massa Singstar. Jag hade inte alls tänkt sjunga med min hals, men det var förstås omöjligt att låta bli (mycke ABBA-låtar blev det under kvällen- år 2008 till ära).
Helt otroligt att ungarna höll sig både vakna och på bra humör! Svante hade sovit lääääänge på dagen, men Ida somnade inte ens när vi åkte in till stan på eftermiddagen. När vi åkte hem somnade de som två klubbade sälar däremot... ...för att sen vakna till en sväng när vi skulle försöka smyga in dem i deras sängar. Vi hoppas på lååååång sovmorgon idag *håller tummar*, annars lär det inte bli någon vidare första dag på det nya året har jag en känsla av.

Hare gott!

*pussar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0