Ännu en födelsedag...

...att fira, idag är det nämligen världens bästa mamma som fyller år - GRATTIS!!!
Hoppas fortsättningen på resan blir lika bra som den börjat!



Här var det ett jäkla åskväder i natt! Jag vaknade av att det började störtregna, blixtra och åska som tusan, ovädret måste ha dragit förbi precis över vårat hus för knallarna kom direkt efter att blixtrarna lyst upp himlen! Mullret ville knappt sluta, det nästan skakade i huset tom! Huuuuuga! Jag är ingen fantast av blixtar och dunder, det är däremot Niklas och han tog det hela med ro (men när det blixtrade som värst sprang han faktiskt och drog ut ett par kablar)... Konstigt nog har vi fortfarande otroligt varmt och kvalmigt, trots att det faktiskt både regnat och åskat en skur mitt på dagen oxå! Jag hade öppnat rutan på bilen under lunchen för att slippa dö av värmeslag när jag skulle hem, det var bara det att det hann regna in en hel del... Jag blev något blöt om rumpan och vänstra benet, till på köpet skulle jag in på Coop Forum på hemvägen, det kändes inte helt fräscht att traska omkring där kan jag lova. Iofs vet jag inte hur mycket det syntes, men bara känslan av att det kanske syntes var ganska oangenäm....

Annars har jag lyckats duscha i coca-cola idag på jobbet!!! Jag kunde aldrig tro att ett yttepyttigt litet hål kunde leverera såna mängder vätska!!! Det blev en enormt tunn, men hög stråle som han duscha både mej och halva inredningen + allt krafs som låg på bänken där jag höll till. Jag fick torka cola mest hela eftermiddagen... Kanske jag skulle passat på att spraya luggen lite mer så att jag fick nån ordning på den. Sist jag var hos frissan fick hon mej att börja spara ut luggen, jag som hatar att ha hår i ögonen!!! Jag brukar ha så kort lugg som möjligt, men nu är den halvlång och går inte att sätta upp och den vill bara halka rakt ner... Hopplöst fall, jag gör inget annat än går och försöker vifta bort hår från ansiktet på dagarna... Det är inte så läckert när man är kletig med en massa mojs om händerna, som jag ofta är på jobbet, även om jag har dille på att tvätta händerna så hinner det väl bli en del slabb ändå. Usch, vad ofräsch det låter...!

Jag byter ämne istället, vi fick höra en riktigt rolig nyhet igår! När Joel ska spela i fotbollsfestivalen nu i slutet av månaden ska hans lag få möta FC Barcelona Spanien! Wow, hur stort är inte det? Joel är helt till sig av lycka! Till min stora lycka är matchen på kvällen så tom jag kan få se den trots att jag jobbar!

Idag har jag inga nya bilder, däremot har jag två filmer från i början av sommaren... Såååå typsikt våra barn! *fnissar*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0