Isvarmt

Igår hade jag och Sara en riktigt trevlig, barnfri, kväll! Synd bara att det dröjer så länge till nästa gång...
På jobbet håller jag på att drunkna i jobb för tillfället, det har funkat ganska bra hela sommaren, men så har det hänt allt möjligt de sista dagarna så jag hinner aldrig färdigt en sak innan nästa stora grej inträffar. Idag var en riktig plåga och jag kunde inte riktigt släppa det största bekymret när jag kom hem... Det var iofs kanske lika bra, för när jag förklarade vad jag har framför mej imorgon hade Niklas en ganska bra lösning, så nu känns det inte riktigt lika omöjligt. *peppar, peppar...*

Niklas har fixat ett "staket" runt bastuaggregatet idag, så ikväll blev det en riktig bastukväll - tom Svante gjorde oss den äran att basta med oss. Annars brukar han inte vara så förtjust i bastun, det är lite för "isvarmt" för hans smak. Ikväll var han dock ytterst tveksam till att basta bara för att han skulle måsta duscha "...men jag behöver inte duscha, för jag är snyggare än er..." *fnissar*

Nä, nu ska jag för ovanlighetens skull lägga mej i hyfsad tid! Imorgon var jag egentligen medbjuden på en fest med några jobbarkompisar, men jag oooorkar inte gå! Kommer nog att helt tom i skallen imorgon när jag kommer hem, så då lockar det mer med att kura ihop sig i soffan och se en bra film! Inte ens Niklas var sugen på att gå ut, annars skulle visst några av hans jobbarkompisar oxå fira att semestern börjar (och slutar för andra), men han valde som sagt tydligen oxå hellre soffan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0