Jobbar...

Min totala tystnad beror på att jag börjat jobba. Förhoppningsvis blir det lite bättre nästa vecka när Niklas gått på semester. Hur klarar man av att vara två som jobbar heltid när man har tre barn - man hinner ju ingenting!!! Dessutom är alla lika trötta och på halvgrinigt humör när man väl kommer hem. Även om det är mycket jobb med att plugga, är det ändå att föredra just för att man kan planera sin tid mycket bättre! Om inte någon kan jobba deltid medan barnen är små, men det kan man väl se sig i stjärnorna om när man går ut som nyexad...
Nä, nu har jag inte tänkt oroa mej för det, det problemet är ju något år bort och nu ska jag masa mej till sängen.

Hare gött så länge!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tänker på dig och ditt slaveri. Jag har oxå jobbat i veckan, fast bara två dagar. Är nu ledig till måndag.

2009-06-17 @ 16:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0