Livstecken

Ett litet livstecken kommer här, har levt ganska isolerat i veckan - dels utan fast telefon och dels utan att knappt visa mej utanför dörren. Imorgon är det dags för min förhatliga tenta, det ska iaf bli riktigt skönt när det är över! Passande nog bjuder grannarna på middag imorgon, det blir väldigt skönt att få sätta sig vid dukat bord efter att ha tömt hjärnan - man brukar inte vara så sugen på att göra allt för många knop efter sex timmar i en skrivsal. Dessutom brukar dessa grannar alltid bjuda på både god mat och god dryck, så det ser jag verkligen fram emot!

På lördag morgon åker vi som bekant söderut för att få PYSSLA!!! ...Och ja, jag har packat!!!  -Plocka genast upp hakan från golvet, jag såg dej nog! Nåja, några saker är inte nedstoppade i väskan(-orna), men de ligger här väl synligt. Det jag har kvar att göra är att ladda batteriet till min (läs; Joels) lilla kamera. Jag kan förresten meddela att de foton jag beställde på Crimson i förrgår kväll redan har kommit!!! Snacka om snabba i svängarna! Jag har bara som hastigast ögnat igenom bilderna, men jag tror de ser riktigt bra ut.

Ikväll har vi köpt ny säng till Joel och Svante, de ska få en likadan säng som Ida har, fast J & S får en våningssäng istället. Det kommer nog att bli väldans bra, tror jag. Joel har ju en loftsäng nu och där under ryms tyvärr inte en vanlig säng, så det blev Blocket (som vanligt). Vi hade dessutom sån tur att sängen levererad ända till dörren, tjejen som sålde den bor i grannbyn och skulle lix hit ikväll så hon tog den med - snacka om service!
Nu får vi hoppas att vi snabbt blir av med Joels gamla loftsäng, men det borde väl inte bli några problem (läs; Blocket).

Ida och Niklas var förresten på badhuset igår kväll, hon hade badat, hoppat från kanten, åkt rutschkana och plockat upp ringar från botten (med fötterna) utan några som helst problem. Fattar inte varför hon krånglar när det gäller "lek och plask", hon älskar ju att bada...

Nä, nu ska jag lägga mej så jag inte somnar med huvudet i skrivningen imorgon!

 

Kommentarer
Postat av: Annica

Grattis på födelsedagen.Vi ses imorgon!!

2009-03-15 @ 10:52:41
Postat av: Joy

Hello Kusin !!



Jätteroligt att träffa dig och Åsa i helgen. Grattis åter igen på födelsedagen.

Superfina alster från er båda. Kuligt att ha en hobby gemensamt.



Underbart att få åka iväg och inte bara vara mamma utan även få lite vuxentid helt kravlöst.



Nästa gång bor ni på Vandrarhemmet också. Supermysigt var det iallafall "rekommenderas"



Vi ses snart igen!!



Många kramar M

2009-03-15 @ 19:57:10
URL: http://joyscrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0