Mirakel

En riktig kalashelg - bokstavligt talat - är över. Svante tyckte att det var roligt att få fylla år både lördag och söndag, dessutom var han i tidningen igår + att de "firade" honom på dagis igår.

 

Ett mirakel har skett - vår fasta telefon fungerar igen!!! Wow, det tog bara *mycket ironisk* 15 dagar och ännu fler samtal till Telia, iofs fixat av Niklas, så det har jag inte behövt lägga tid och energi på, men ändå! Nu får vi väl hoppas att det ska funka bra, bara Niklas lyckas koppla ihop alla uttag med varandra, han kunde inte hålla sig ifrån att direkt kasta sig över telefonuttagen och kablarna när han kom hem från jobbet. Varför blir jag inte förvånad...?

Svante klarar sig fortfarande bara bra utan tutte, han frågar aldrig efter dem! Jag är sååå imponerad! Tyvärr har han fortfarande svårt att komma till ro och gå och lägga sig på kvällen. Han somnar som en stock på soffan istället, men det blir nog ordning på det oxå i sinom tid.

Ikväll har Svante fått klippa håret, imorgon bär det nämligen av till polisstationen (!!! Sensation!) för att fixa pass. Då måste man ju se lite snygg och prydlig ut på bilden, tycker mamman...  Ida och Joel slapp undan saxen idag, men jag tror nog jag hinner "karva" lite på Joel imorgon oxå. *fniss*



Kommentarer
Postat av: mamma

Ska provringa. /Mamma

2009-03-26 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0