Återförening och regnbåge

Vilken lyckad tillställning det blev igår (jag är ganska övertygad om att det var fler än jag som tyckte det)!!! Tyvärr fick vi två bortfall pga sjukdom i sista stund, men vi blev iaf 12 st (av 17 möjliga). Det var så roligt att träffa alla igen, även om jag inte hann prata överdrivet mycket med precis alla, men det var ändå jättekul! Jag hoppas verkligen att vi får tillfälle att träffas igen, vi bedrev en hård och tuff bearbetning av H, han har en bra kvarterslokal där vi skulle kunna träffas och sitta både längre och mer ostört. *håller alla tummar*

Igår var vi på Droskan, de har bra mat och eftersom det inte var något uppträdande där är det en ganska bra miljö för att kunna prata - precis vad vi var sugna på eftersom det var så pass längesen vi sågs allihop. Tänk att det var 3 år sen vi blev varslade, och cirkus 2½ år sen jag slutade, vad tiden går! Ändå kändes det nästan som om det var igår vi träffades, möjligtvis som efter en sommar när folk varit på semester och man har en hel del att uppdatera sig på...
Enda nackdelen med Droskan var att de stängde 22.00 (just för att det inte var något uppträdande), vi satt iaf och tryckte fram mot närmare 23-tiden, men sen kände vi att det var läge för oss att dra, det var nästan så att vi blev utkörda - men bara nästan.
(


De andra som skulle åka buss hem kunde åka redan 23.30 medan min buss inte gick förrän 01.20, men eftersom Niklas hade kompisar hemma hade jag tur att kunna få hämtning. Hemma väntade ett par ronder i Buzz - the music Quiz!  Med andra ord - inte min melodi... Men första ronden lyckades jag med konstverket att bli 2:a!!!! Andra ronden pratar jag helst inte om.... Men jag kan väl säga så pass mycket som att jag inte vann.

Idag var det grått och trist ute, så det blev en ganska slö och slapp dag. På kvällskvisten sprack solen fram och det blev en fin regnbåge! Joel som börjar vara riktigt duktig på att fota tog den här läckra bilden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0