Borta bra, men hemma bäst!

Vi är hemma igen! Vi har verkligen haft en kanonsemester, varmt och skönt varje dag - idag var det dock ganska mulet och det småregnade lite till och från. Men det var helt okej eftersom vi skulle vara i lobbyn redan 11.30, vi hade tänkt att barnen skulle hinna ta ett sista dopp i poolen, men vi slapp de blöta badkläderna i resväskorna utan gick på promenad på området istället.

Veckan har som sagt varit bra, även om Joel naturligtvis fick inflammation i såren på handen/fingrarna. Han hann bada på fredagen, men det såg inte så kalasbra ut på kvällen och på lördagsmorgonen var det bara att knata ner till hotellets doktor. Joel fick både medicin och badförbud - inte roligt! Sen har han fått gå till doktorn varje dag för att rengöra såren byta bandage. Ett par dagar här på slutet har han i alla fall fått bada, men för hans del är det väl nästan överdrivet att kalla det för sol- och badsemester... Niklas drabbades som vanligt av turistmage, så han höll sig oxå från badet nån dag.

Hotellet var jättefint och bra på alla sätt, men sängarna var som huggna ur sten - jättehårda!!! Man hade ju en föreställning att man skulle komma hem utsövd och avslappnad, men jag har verkligen sovit uselt! Solstolarna med sina tunna madrasser upplevdes som himmelska i jämförelse mot sängarna i hotellrummet...! Dessvärre är det totalt omöjligt att kunna sova vid poolen med tre barn i resesällskap, jag har inte ens hunnit läsa ut min bok!

Nu ska jag krypa ner i min egen mjuka, sköna, fantastiska, ljuvliga, härliga säng!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Härligt att ni är hemma igen! Men vilken otur J hade!! :( Vill gärna se bilder sen.

2009-05-22 @ 09:30:32
URL: http://brunakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0