Spänd förväntan

Nu sitter vi och väntar på att Niklas ska komma hem så vi får äta middag och sen dra iväg till flygplatsen. Svante kunde knappt tro sina öron i morse, att vi verkligen ska åka IDAG! När jag hämtade honom på dagis var han oxå tvungen att kolla tio gånger att det helt säkert var sant! Nu har han somnat en stund på soffan, medan Ida och Joel ser en film, perfekt sysselsättning istället för att riva ut alla leksaker, eller vara ute och cykla omkull....

Joel var till skolsyster med handen idag, så nu har han ett bandage på vänster pekfinger och två plåster på lång- och ringfingret. Tur att det var vänster hand, för han kan inte röra så mycket på fingrarna, det stramar och gör ont. Jag hoppas att det kan läka bra ändå, men skolsyster hade sagt att han kanske skulle ta det liiiiite lungt med badandet den första dagen. Nu har jag laddat med kompresser, salvor och bandage iaf.

Nu ska jag packa kameran, så jag inte glömmer den (hemska tanke!) och kolla packningen en sista gång.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ja nu sitter ni väl på planet. Hoppas resan går bra och att det är lagom varmt. Stackars Joel, inte kul att göra illa sig så mycket! :(



BRA att du kom ihåg kameran. ;)

2009-05-14 @ 23:33:52
URL: http://brunakatten.blogg.se/
Postat av: @sa

Hihi, inte hann vi träffas inne inte...mitt plan skulle iväg så fort. Det var i alla fall kul att hinna träffas lite innan ni åkte. Vi har haft det bra, hoppas att ni har det ännu bättre!

2009-05-18 @ 11:24:47
Postat av: Joy

Hoppas ni har det superbra i värmen.

Hörde att eran lillkusin bor på samma hotell. Världen är bra liten ibland ;-)



Blir kul att ses i helgen.



Kram M

2009-05-19 @ 01:47:34
URL: http://joyscrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0