Kul variant

Kanske det är nån fler än jag som tycker att Svenska Hollywood fruar är kul, det här är nästan ännu roligare.
(egentligen skulle jag ju föredra om de spelade in Svenska Singapore-fruar, det skulle vara betydligt mer sympatiska fruar tror jag...)



På "jobbet" sysselsätter jag mej med att göra intervjuer - måååånga intervjuer blir det, närmare bestämt 10 - 11 stycken (alla den här veckan oxå, kanske inte helt lyckat men vad gör man inte när tiden blir knapp).
I eftermiddags när jag tittade ut genom fönstret stod det fyra polisbilar uppradade utanför, tydligen var det ännu fler på framsidan. På torsdag ska EU-ministrarna käka middag på Universum så här håller de redan på att börja kolla över säkerheten. Jag vet ännu inte om jag får vara kvar på torsdag eftermiddag, alla som ska vara i våra korridorer måste nämligen vara anmälda med personnummer och godkända av polisen för att få vistas där... Inte för att jag inte tror att jag skulle bli godkänd, men jag har inte lämnat mitt personnummer till någon vad jag vet, men de kanske har kollat upp mej via skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0