Upp

Nu gör jag min nionde och sista praktikvecka! Det känns nästan ofattbart, man tycker ju att nio veckor låter jättelänge - men det svischar bara till så är det över. Under praktiken har man gjort ett arbete som skulle vara klart igår. Det gick bra för min del, jag filade och ändrade på småsaker in i sista stund, men det kändes ändå skönt att skicka iväg det till praktikläraren och Ulrika som ska vara min kommentator nästa vecka på redovisningen.

Idag redovisade jag på ledningsgruppen vad jag hade gjort och resultatet av arbetet, det gick bara fint. Det är en kanontrevlig grupp och de var både intresserade och engagerade i vad jag jobbat med. Tur det, för det hade inte varit roligt att redovisa för några som mest pillat naglarna och suttit och halvsovit. Egentligen känner jag att det nog var första gången jag redovisat något som verkligen varit så intressant för alla dem man pratat inför. Jag menar när man redovisar på skolan sitter halva gruppen och funderar på hur och vad de ska säga när de ska redovisa, och de som redan pratat sitter mest och pustar ut och funderar på vad de ska hitta på på kvällen....

Ikväll tog jag med mej Joel och en av hans kompisar och såg Upp - en fantastiskt rolig film! Vi gick på 3D-versonen eftersom jag inte hunnit se nån sån film än. Det var kanske en aning överreklamerat, eller det kom iaf inga grejer flygande så vi var tvungna att ducka...! Joel var lite besviken över det när vi gick därifrån, men annars tyckte vi alla tre att filmen var jättebra.

Imorgon ska jag på friskvård a la praktikplatsen, så då vankas det massage - nice!!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Härligt Annika!

Själv hostar jag och har tagit ledigt två dagar som jag verkar få tillbringa i slapparläge.

/m

2009-10-28 @ 21:42:25
Postat av: @sa

Skönt och tråkigt med en sista vecka. Nu är det dessutom bara nästan timmar kvar...

2009-10-29 @ 13:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0