Kalassnygg

Ida var på "middagskalas med fredagsmys", låter mysigt va? De hade haft jättekul och Ida var nog nästan mest nöjd över att det höll på ända till halv åtta!!!






Så här snygg var hon när jag hämtade henne!!! Födelsedagsbarnets mamma hade målat alla barnen, och vissa mer avancerade målningar!!! *imponerad*



Jag var inte så populär när jag sa att Ida var tvungen att tvätta bort det när hon skulle lägga sig. Nu förväntar hon sig att jag ska göra lika snygg ansiktsmålning på henne imorgon!!! In her dreams, kan ju jag säga! *picasso*
 

Kommentarer
Postat av: Kalasgott

Hej! Tusen tack för din kommentar på min blogg!!! :) Jag använder en mixer när jag maler mandeln, men en mandelkvarn går också finfint! Se bara till att det blir suuuuuperfint malet! Kramar

2010-04-17 @ 13:41:38
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0